2011. március 8., kedd

Nemnőnap

 Fogalmam sincs miért (bár nő vagyok) teljesen hidegen hagy a "nőnap" mert szerintem ez minden nap érvényes, és mivel egyenlőség van, szerintem a férfiak is sokat tesznek értünk, még ha ezt sokszor fáj is beismerni (főleg a feministáknak).
Jobban tetszik, hogy pont mára esik a Pancake day - ami tul.képpen a húshagyókedd, és nagyon frappánsan palacsintaevéssel ünneplik. Már hetek óta lehet kapni mindenféle palacsintasütő-szettet, hogy méltóképpen tudjon mindenki ünnepelni (lehet jó lett volna beszerezni egyet, mert minden pesten van, így majd kérek szerszámokat).
Ha lesz időm (max. éjszaka) akkor a tipikus amerikai palacsintát fogom elkészíteni, csak sajnos igazi juharszirup nélkül (vettünk vmi hasonlót, de hát nem az igazi, majd ebay...). Kipróbálom a "self-raising flour"-t - ebben benne van a szódabikarbóna/sütőpor keverék - kíváncsi vagyok a hatásra. Szóval éljenek a palacsinták!

Khm: BBC címlap: BBC .

3 megjegyzés:

  1. :) nalunk is ez volt a tema, miszerint szerintem ma viragot kellenne kapnom, de az ember szerint minden nap nonap, ugyhogy..
    a palacsinta bekeverve.. :)

    VálaszTörlés
  2. hm, minket is hidegen hagy, és palacsinta nálunk is volt :) töltött..
    ti szoktatok tenni szódabikarbónát/sütőport a palacsintába? akkor lehet, hogy én valamit rosszul csinálok? hihi én csak szódát vagy buborékos ásványvizet...

    VálaszTörlés
  3. :))csak nem egy orszagban elunk? Jo ez, ja azert a self-raising, mert nalunk az az amerikai, ami jo suru, es a sutoportol/szodabikarbonatol lesz pufi. Es olyan picikeket sutok:)

    VálaszTörlés