2011. március 17., csütörtök

Szent Patrik

Tinkmaránál olvastam, hogy ilyenkor Chicagoban zöldre festik a folyót (na azt nem tudom mennyire környezetbarát dolog ez, mindenesetre érdekes). Itt nincs semmiféle fesztivál (ez kár) egészen nyugodt minden - legközelebb át kell ruccanni Dublinba, és megnézni az ottani őrültködést - azért este lehet megiszunk egy guinnesst (én csak nézem, mert nem szeretem sajnos, pedig igyekszem).
Szóval ma zöldek vagyunk, holnap pedig pirosak - jó, hogy nem kell azon gondolkozni, milyen ruhát vegyek fel... Sajnos Sainsbury's nincs a közelben (jóóóó messze van persze, de arra még sosem jártunk..) ezért piros orr nem lesz (több autót is láttam már orral) - ha itt lenne a dobozkám, amiből kreatívkodni szoktam, akkor gyártanék valamit, sőt, vannak is pici piros gombolyagok benne, de ez megintcsak esélytelen.(pedig a piros kis békánkon nagyon jól mutatna)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése