2011. április 1., péntek

Földrengés??? Itt???

Ránézek ma a BBC-re, erre azt mondja, hogy földrengés Blackpoolban. Aztán megint elolvastam. Hoool? És tényleg. Nem messze volt a centrum, hajnal fél4kor megmoccant alattunk a föld. Szépen átaludtuk, nem kérdés, de kicsit libabőrös lettem. Szerencsére csak 2.2 volt a magnitudó, semmiféle sérülés/kár nem keletkezett, de akkor is. Maga a tény ijesztő, a Japánban történt katasztrófa óta különösen.
Az érzést egyébként nem tudom elképzelni - gondolom nem is lehet - hogy milyen az, ha mozog alattunk a föld - úgy értem nem a szokásos forgását végzi éppen. Lehet ezért fáj ennyire a fejem? Ki tudja, szóval megvolt a mai izgalom.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Pesten a múltkor (januárban) 4,8-as volt :)
    Elég fura érzés volt, mozgott a csillár, a víz hullámzott. Először azt hittem, hogy a ház megy ki alólunk, a barátom meg azt hitte, hogy én mozgatom az ágyat.

    VálaszTörlés
  2. Nahát, akkor ez semmi sem volt ahhoz képest!Ti már kipróbáltátok akkor. Szerencsére a fejfájásom megszűnt (egy tonna gyógyszer hatására..)

    VálaszTörlés