2011. április 17., vasárnap

A titokzatos bokor

Ma jöttünk rá, hogy az a bizonyos bokor - egy van belőle - orgona. Elég nagy meglepetés ez, mert én orgonát még csak fa alakban láttam. Szép lila lesz, úgy tűnik, de még csak most növetszi a virágait. A levelek is most már határozottan orgonalevél alakúak, eddig nem láttuk. Szuper. Az orgonát különösen szeretem, jó illata van, stb. Van is vázám, szóval lehet egy-kettőt becsempészek azért. 
Most pedig már éppen ideje, hogy menjünk a hasunkat süttetni a homokra, szagolni a tengert, és egy jót olvasni (vagy valami hasonlót).
Ja, és azt írtam már, hogy a szomszéd kertje tényleg mindig zöldebb?? Persze csalt, mert sima gyeptéglát rakott le, és egyik napról a másikra zöld lett. á, nagyon szép szerintem. És ma már a másik szomszéd macskáját is szelidítgettem, ami nagyon aranyos, fekete, meg minden (van még egy macska, az vörös, és szeretnek harcolni a területükért, én meg nézem). Hát így vagyunk, és olyan meleget jósolnak jövő hétre, hogy mindenki kiköltözik a partra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése