2011. április 30., szombat

Hogy ezt én eddig miért nem

A könyvet olvastam, de a filmet, amikor elkészült, valahogy elszalasztottam. Most épp ideje volt véletlenül megtalálnom.
Jane Austen. Klasszikus, regényben lebilincselő. Nem gondoltam, hogy a film is ilyen jól sikerül, de ez a zenének is köszönhető (persze a színészeknek is). Dario Marianelli. Ez olyan, hogy kevés rá a szó, enélkül üres lenne az egész. Gyönyörű hangszer a zongora..




Közben pedig a csomagjaink útnak indulnak, remélem szerencsével érkeznek ide, mert sok minden rejtőzik a dobozokban.

4 megjegyzés:

  1. akkor ezek után, ha elmentek majd Stourhead-be, bizony lesz vidámság :) a híd, a leánykérés színhelye... (miért nem bírom én ezt a nőcit?? Olyan, mint akinek teli van a szája beszéd közben hihi)

    VálaszTörlés
  2. Tiszta jó, hogy minden helyszín itt van. Pont nemrég tudtam meg, hogy a Bennett ház hol van. Majd csinálunk egy ilyen túrát egyszer :)
    Furcsa színésznő egyébként, de ezek a szerepek jól állnak neki :)

    VálaszTörlés
  3. én találtam egyszer egy blogot, ami végigmegy a helyszínek (valós és valótlanságán) csak aztán elvesztettem a linket :( de érdekes volt, meg érdekes az egész is.
    A másik Boleyn lány-t láttad? na azt is nagyon jó nézni, ha már az ember járt a Hampton Court környékén. :)Csudihelyek!!

    VálaszTörlés
  4. Nem még, de jó, hogy mondod, majd beiktatjuk :) Jó kis blog lehetett akkor!!

    VálaszTörlés