2011. április 29., péntek

Royal Wedding

Nagyszerű élmény volt! Természetesen ízlések&pofonok, mi az elejétől a végéig néztük, és élveztük. Szerintem ez csak erősíti az emberekben a közösségi érzést, élményt ad, és ezt nem veheti el senki. Lehet persze kritizálni a ceremóniát, az embereket, a királyi családot, de én csak pozitívumot látok bennük. 
Nehéz lehet ilyen rangon tényleg átélni az eseményeket, viszont voltak olyan pillanatok, amikor látszott, hogy szeretik egymást, összetartoznak, és az esküvő nagyon nagy esemény nekik. Nem a világnak, hanem kettőjüknek. Mert ez csak róluk szólt, nekem is előjött mindenféle emlék a sajátunkról..

Különleges nap ez mindenkinek, legyen király, vagy alattvaló. Minden brit büszke lehet az országára, nekünk még várni kell néhány évet ahhoz, hogy hivatalosan is ide tartozzunk, de részesei vagyunk az eseményeknek, és ez nagyszerű érzés. Jövő héten szavazunk, kipróbáljuk azt is. Gyönyörű nap a mai is, kellemes a levegő, boldogság, szeretet kavarog benne.

Update: Euthymiánál láttam, nem is tudtam, hogy van ilyen. Hasznos, érdekes, modern. Királyi honlap: ITT. A szerver túlterhelt, szóval csak apránként...

4 megjegyzés:

  1. úgy volt, hogy nem látom, de végül vissza kellett futni valamiért a szállásra, így sikerült kicsit belenézni :) Amint megjöttünk meg vettem egy halom királyi esküvős újságot :) SZerintem nagyon jó, hogy az angolok képesek így örülni velük és utcaünnepségekkel vidámkodtak :)

    VálaszTörlés
  2. :) Mi végignéztük, el is gémberedtünk.. nagyon jó, ez már tiszta amerika :)

    VálaszTörlés
  3. nem, nem!!! Nekik nincs ilyen király hercegük :) :) csak szeretnék, ha lenne :)

    VálaszTörlés