2009. november 12., csütörtök

Cheesecake

A mai nap nem indult valami fényesen, de annál jobban folytatódott. Több hetes rákészülés eredményeképp ma hozzáláttam a - nem tudom mennyire eredeti - New Yorki Cheesecake-nek. Több receptből mazsoláztam, és megpróbáltam olyan egyveleget alkotni, ami az ízlésünknek, és a sütőnek is a legjobb :)
Minden belekerült, ami szem-szájnak ingere, és "nyersen" nagyon finom volt (még most hűl, így csak egy pár óra múlva - miután felvágta a szülinapos - derül ki, hogy milyen az íze sülten.) A sütő, vagyis az ikea névre hallgató tortaforma kiszúrt velem, mert bár jól zár, de nem tökéletesen, és kicsöpögött ez-az a sütő aljára, irtózatos füstöt hagyva maga után. Szerencsére ez a tortában látható nyomokat nem hagyott, bár, kíváncsi vagyok, mi lesz ha leveszem a forma oldalát...
Vettem sok gyertyát is, csak most jöttem rá, hogy bizony eléggé inogni fog a talaj alattuk, így lehet, hogy az esti vacsi, a lasagne kapja meg őket, kissé rendhagyó módon.
Lehetne még cifrázni, mindenféle zselével, stb., de mivel egyikünk sem evett még ilyet nyalánkságot, így csak egy picit rajzolgatok a tetejére némi cukormázzal. (lakásdíszítésre már sem időm, sem kedvem, így ennyi lesz a plusz :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése