2009. november 26., csütörtök

Mozi és rétes

Már nagyon vártam a filmet, tipikus Twilight rajongóként (pedig nem vagyok már tini), és nem csalódtam. Egész jól összerakták, pár kritikus természetesen lehúzta, de ezek a szokásos szívtelen alakok. Ez a rész már nagyon nem tündérmese, és hűen követi a könyvet. (bár jó pár dolgot elfelejtettem már) Ja, igen, vannak benne ám olyan jelenetek, amiken kb. röhögni lehet, mert direkt olyanokat raktak bele, hogy egy fiatal lány elolvadjon a kockás hasaktól, és a lobogó hajaktól. Kicsit túlzás volt azért.
A zenéje lenyűgöz - és persze a történet is. Szeretem az ilyen értelemben elvont dolgokat, szélsőségeket.

A réteseim megsültek, és egészen jól néznek ki. Na nem magamat tömjénezem, csak jó, hogy sikerültek, nem lettek túl olajosak, túl bármilyenek, épp jók. Legalább a kajákkal nincs semmi probléma. Fénykép nem készült róluk sajna, mivel igen gyorsan fogynak. Káposztás és túrós lett, egyéb töltelékekkel nem kísérleteztem, vagy pedig nem volt hozzávaló. Baklavát is süthettem volna, de majd legközelebb. Az kicsit nehezebb - már a gyomornak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése