2010. június 29., kedd

Balatonillata volt a Dunának

Tegnap. Szabadság-híd, gyorsaság, majd egy esés. Van ez így, de az élményért akkor is megérte (persze, most egy hétig nem ülök biciklire). Az időjárással pedig meg vagyok elégedve, meleg, meleg, meleg.
A VB-n sajnos - vagy nem sajnos - semmi meglepetés nincs a negyeddöntőkben, a vasárnapi meccsek eltelítettek, és tegnap alig néztem.

Néztünk viszont egy régi klasszikust (?) az Angyalbőrbent. Én még a Kisvárosra emlékszem, ez nekem teljesen új most. De poén, amolyan régi jómagyar, lehet nagyokat nézni, és röhögni rajta. Muszáj kitennem a főcímet, mert tegnap este óta ez jár a fejemben. Persze, lehet az, aki akkor már "jobban élt" - én csak pár évet éltem a rendszerváltás előtt - biztosan jobban érti, de én is nagyon jól szórakozok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése