2010. június 7., hétfő

Hirtelennyár

Újabb hétfő, új hét, új remények...(mai mottóm) Ettől függetlenül annyira jó, hogy végre eltűntek a csúnya fellegek, és hétágra süt a nap! 
Tegnap egy hatalmasat sétáltunk, aminek eredményeképp szerintem sikerült napszúrást kapnom - de legalább nem megáztunk. Volt itt minden, lovak, homokszerű valami a Hősök terén, vásárfia, könyvek, és Dunabámulás - ezt én még nem nevezem katasztrófaturizmusnak, mert nem azt néztük, ahogy homokzsákokat pakolnak pl. Az szerintem otthonhagyta a józan eszét, aki nem dolgozni megy a gátra, hanem bámészkodni.
Itthon pedig mosogatásmentes vacsit csináltam, mivel vettünk pár akciós zsemlét, ami minden volt, csak puha nem. Így töltött zsemle lett belőlük, finom zöldségekkel, húsmentesen, ja, és a pláne az egészben, hogy alufóliában készültek természetesen - így sem a tepsit, sem a tányérokat nem kell mosogatni, sőt, összesen egy fakanalat, és egy serpenyőt kellett. Feltettem ezt a kedvencek közé.
(persze, csak néha utálok mosogatni, de akkor nagyon)

Ja, és nem tudok ide egy normális visszaszámlálót varázsolni - még majd próbálkozok, egyelőre csak leírom:
3 hónap 18 nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése