2010. június 24., csütörtök

VB szubjektív

Anglia - Németország... hmm. Jól alakulnak a párosítások, izgalmasabb a vártnál. Annak nagyon örülök, hogy az USA bejutott, szerintem megérdelemték, bár, nem láttam a tegnapi meccseket. Egyet sem! Az utbbi két napban, sőt, amióta párosával adják őket nem sokat látok, mert valahogy épp van akkor valami. Szóval talán a negyeddöntőket már tudom nézni. 
A jelen állásnál meg sem merném tippelni, hogy ki lesz ott a legjobb 4-ben, azt meg végképp nem, hogy ki nyer. Vannak jó csapatok, vannak jó kiscsapatok, így nem tudni, kinek kedvez - sokszor sajnos a bíró. Én nem értem, miért nem vezetik már be végre itt is a videobírót. Olyan sok rossz ítéletet meg lehetne előzni vele, és nem lehetne utólag elemezgetni - amitől feláll a szőr a hátamon - hogy háááát, igen, ez lesgól volt, stb. stb. Persze, pár embernek nem lenne munkája. Az m1 is legyártott egy dalt, amit lead napjában nem tudom hányszor - de egy meccs alatt legalább 2x, plusz napközben ki tudja...
Mégis, kérdem én, miért? Oké, hogy megcsinálták, büszkék, stb. De. Így csak ellenérzést váltanak ki az emberekből - vagyis a magam nevében beszélek, de tényleg. 

Na de, 3 hónap, és 1 nap, szép napra ébredtünk, csak kissé fáradtan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése