2010. június 11., péntek

Zöldségek

Hát, kizöldültem. Vagyis a blog. Eddig azt hiányoltam, hogy nem lehetett olyan sokféle sablonnal játszani, hát most megkaptam. Rengeteget, és mindent lehet állítani, módosítani, tényleg. A bőség zavara jelent meg. Az itt látható levelet nem tudom hanyadjára választottam ki. Ez az asztal háttérkép-választásnál is fennáll nálam, mert van kb. 4-500 olyan képem, amit nagyon szeretek háttérnek, és úgy oldottam meg a dolgot, hogy fél óránként automatikusan változik. Itt is valami ilyesmi kellene... Mindig meglepő, hogy éppen milyen kép tűnik elő.

A VB pedig megkezdődött, hivatalosan is, a nyitókoncert nagyon sokszínű volt. Csípem az afrikai zenét és táncot, annyira ritmusos, hogy nem lehet nyugodtan ülni. Ma pedig az első meccs is meglesz, kíváncsi leszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése