2010. június 8., kedd

Közeleg a VB

Pénteken már két meccs lesz, és ilyenkor vagyok hálás a digitális tvnek, mert nem leszek mérges, ha elszalasztok egyet - feltéve, ha előtte beállítottam, hogy vegye fel... 
Mivel ez elég férfias dolog, már a meccsnézés, és egyedül fogok hódolni eme szenvedélynek (a gumimacik lesznek a legjobb partnerek ebben, már, amíg meg nem eszem őket) így ma muszáj megnézni a Szex és New Yorkot, hogy legalább olyan csajos dolgokkal is foglalkozzak.
Mondjuk, én is olvastam a kritikákat, stb. de nem érdekel különösebben, mert láttam már olyan filmet, amire a kritikusok kígyót-békát kiabáltak, nekem meg tetszett. Ilyen ez - ízlések&...
 


Magát a sorozatot akkor szerettem meg, amikor egy június végén nagyon beteg lettem (az nálam azt jelenti, hogy fel sem bírok kelni az ágyból), és Tv-m sem volt. Így következett a laptop+dvd kombináció, és csak szex és new yorkom volt. Kb. a felét végignéztem, pár nap alatt... És azóta is néha beteszek egy részt, sőt, egy kedvencem is van, azt legalább 10x láttam. Igen, beteges, de valamiért szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése