2010. június 26., szombat

A Lestyán

Kicsit félve írom meg ezt a bejegyzést, mert nagyon tudatlannak tűnhetek. Az indiai naan kenyérben a kedvenc fűszeremről gőzöm sem volt, nem tudtam, hogy miért is olyan fincsi, és különleges. Másban is éreztem már, főleg indiai dolgokban, nagyon jellegzetes illata van. 
És ma találkoztam vele hivatalosan először. A Lehel téri piacon voltunk (ez már önmagában is élmény volt, mert régen voltam úgy egyáltalán piacon, és rácsodálkoztam sokmindenre) és egy bácsinál nagyon szép, friss, kedves méretű répák voltak. Ő mutatta meg a lestyánt. Ahogy megéreztem az illatát, már tudtam, hogy mi is ez, és mennyire szeretem. 
Természetesen vettünk belőle, és már benne is van a levesben. De még sokféle ételbe fog belekerülni ezután, hogy már tudom, mi is ez. 
Petrezselyem, és lestyán illata van a kezemnek... ilyenkor (na jó, nem csak ilyenkor) egy - még ha nem is túl nagy  - kertre (vagy tágas erkélyre) vágyom, levendulával, fűszernövényekkel, és egy-két aprósággal, amit frissen használatok fel.

Egyébként pedig túl vagyok egy (menyasszonyi)ruhapróbán, és örömteli dolog, hogy levegőt is kapok benne, szóval menni fog ez. Csak nem nőttem elég nagyra, így valamit még változtatni kell.
Most pedig VB, első negyeddöntő, és már van egy góóól!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése