2010. június 16., szerda

De sötét van!(és épp most dörgött egyet)

Igen, az várható, hogy ha tartósan szörnyen meleg van, akkor előbb-utóbb ez lesz. De elég lett volna egy hatalmas vihar, és köszönjük. Sötét, eső, ja, és június közepe van. 
Gondoltam, ma bejáratom a kétkerekűmet, és elmegyek ide-oda, rég bejárt utcácskákba, elintézek, amiket el kell. Erre most vagy esőkabátot húzok, és hajrá, vagy bkv. Legszívesebben egyik sem. Esetleg máv.
Az egyik uticél a westend lett volna, mivel tegnap felfedeztem, hogy 1 nap múlva (azaz ma) nyit a Starbucks (tapsvihar, örömkönnyek).


Szóval nálam ez amolyan vállalható marhaság - már a Starbucks "rajongás". Általában külföldhöz hozzátartozott, hogy van starbucks, sőt, nem is egy, és ezt boldogan fel lehetett keresni. Vagy már a reptéren belebotlottam egybe, és mivel sok idő volt a gép indulásáig, inni kellett.
Lehet, hogy drágák, esetleg van náluk jobb kávé a világon, de azzal, hogy oly sokáig nem léteztek itthon, szerintem sokaknál megteremtették a vágyat. Furcsa egyébként, hogy mostantól bármikor kedvem támad, és a pénztárcám sem sikít, elmehetek, vagy csak beugorhatok egy bögréért. Szokni kell a gondolatot. És még ráadásul közel is vannak, a fenébe is.

Még egy kis VB: a portugálok csalódást okoztak, a brazilok is majdnem. Koreán pedig nagyon meglepődtem, szerintem ügyesek voltak, és ha ezt így folytatják, akkor lehet esélyük a nem futballozó többiekkel szemben. A spanyolokban maradt minden reménységem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése