2010. november 11., csütörtök

Három

Nem tudom, hogy álltak tegnap, vagy ma a csillagok, de valami mozgásba lendült. Már annyira nyugvóponton volt minden, hogy furcsának is találtam. Úgy tűnt, valami nincs rendben. Tegnap átgondoltam, rendszereztem, átrágtam, sokat ültem a gép előtt. Aztán megcsörrent a telefon. Majd még egyszer. És email is jött. Erről csak egy idézet jut eszembe:
„Az egyik percben nincs semmid, a másik percben meg többet kapsz, mint amit el tudsz fogadni.”

A lakás pedig kezd formát ölteni. Lakásformát. Újra lehet ücsörögni a kanapén, sőt, a saját íróasztalomnál ülök - ami Debrecen óta nem fordult elő, szóval most már egészen jó. Az apróságok még fognak sok bosszúságot okozni, de legyen. Visszakapjuk a tereinket, majd egy hónap után. Ennek örömére már alig két hét, és elvonulunk wellnesselni (kérdés, hogy ez alatt a két hét alatt mi történik még).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése