2010. november 23., kedd

Hogy jót is

Tegnap fantaszitkus NFL rangadó volt (szerintem Monday night footballnak is simán betehették volna), Colts-Patriots. Nem titkolom, szeretem a Coltsot, jobban mint a patriótákat. De most mégis ők voltak a jobbak. Érdekes, hogy azt vettem észre, amióta sok NFL meccset nézek (max. hetente 2-t) azóta nem nagyon érdekel az európai foci. Mert "csak" rugdossák a labdát, nem sok izgalom van benne. Ellenben a dolog amerikai változata kőkemény. Szerintem sokkal férfiasabb is. Erő van benne, ahogy lehengerelik egymást, és ugyanakkor pedig minden meg van tervezve. Taktika, és sokszor fejben dől el . A tegnapin is csak az utolsó fél perc döntött. Az is jó, hogy tiszta játékidő van. Még 1 perc alatt is sok minden történhet (és történik is), és ezt én nagyon bírom. Már egészen kikupálódtam a szabályokat illetően, és a csoportok - AFC, NFC tekintetében is kezdek mindent átlátni. Ja, és még az is jó, hogy bárki nyerhet. Semmi sem biztos. Mindig csak az adott napi forma dönt. Persze, vannak sztárok, de ők is emberek, és néha hibáznak. Erről szól a játék. Bárcsak egyszer ott lehetnék egy ilyen meccsen...
(csak zárójelben, a harisnyák sem rosszak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése