2011. január 12., szerda

Az első jobbkormányos

Először vezettem jobbkormányos autót. Kb. fél órája. Nagyon érdekes volt, mert kapásból jobb kézzel szerettem volna váltani, ami meglepő módon nem jött össze. Aztán, erősen koncentrálva, de mentünk egy kört. Fura dolog ez. Megtanulsz valamit, sőt, már rutinszerűen megy, és ha átülsz a túloldara, egészen más. Az úton is, meg a kocsiban is. Meg kell szokni. De balkezes vagyok, szóval nem hiszem, hogy gondot fog ez okozni a későbbiekben (na nem mintha egy jobbkezesnek gondot okozna, csak ugye az agyunk alapvetően más, nekünk "sutáknak").
Kellemesen duruzsol az eső a tetőablakon, napközben pedig gyönyörűen sütött a nap. Szeretem ezt a felosztást. Jó így.

Ja, és azt még nem is írtam, hogy kaptunk skót fontot (remélem van ilyen:)). Nagyon érdekes. Nem királynős persze, más színe van, stb. Még fizetni nem mertünk vele, egyelőre nézegetjük. Aztán majd elpasszoljuk. Érdekesség.
És az is ma történt, hogy voltunk könyvtárban. Meg uszodát megszemlélni is. Többször is leesett az állunk, meg kell hagyni. Olyat még nem hallottunk, hogy a könyvtár teljesen ingyenes - tehát nem fizetünk a kölcsönzésért, az uszoda is nagyon! olcsó - bpesti árakkal összehasonlítva, egy pesti bérlet árán itt négy hónapig úszkálunk... Na csak apróságok, ilyen ez a Blackpool. Szereti ha fittek a lakói.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése