2011. január 25., kedd

Bab és borsó

Fogalmam sincs miért bab és borsó, de biztos zavarodott elmeállapotomnak köszönhető ez a párosítás. Szegény kis békánknak a kuplungját ki kell cserélni. Ez nyilván nem jó, és különösen sajnáljuk szegényt, hogy már 3 napja nem alszik itthon (még mindig az autóról van szó persze). 
Szóval ez rossz. És nyomtatni is nehéz ebben a városban, az már biztos (nem írnám le a tegnapi kálváriánkat elég volt átélni, lényeg, hogy Blackpoolba lehetőleg mindenki nyomtatóval jöjjön... - férj beszól, hogy ruha nem kell, mert az olcsó, de egy nyomtatót mindenki nyomjon bele a hátizsákjába).
Jó dolgok is vannak szerencsére, meg hivatalosak is, már nagyon vágynék egy szabad délelőttre mondjuk... Holnap délután érkezik a csomagunk - most hívtak, kíváncsi leszek azért, mert eddig tényleg nem álltak a helyzet magaslatán. 
Voltunk ma Prestonban is - néhány óra alvás után - , vonattal természetesen, béka híján. Láttunk aranyos birkákat, legeltek szorgalmasan, meg néhány lovat, sok zöld füvet, de az eget nem. Sajnos tipikus angol idő van most, magas légnyomás, eső, felhők, szél. Fel kell öltözni, ennyi (na mondjuk rosszul vagyok még mindig az alulöltözött angoloktól). 
Szurkoljunk a Blackpoolnak, hogy ma elverje az MU-t, és a békának is, hogy meggyógyuljon nagyon hamar!

2 megjegyzés:

  1. Na, mire ideértem, már nem tudtam drukkolni :( láttam a neten az eredményt. Szombaton jönnek ide is, csak kár, hogy a hét elején jöttem rá, hogy érdekes lenne egy MU-t megnézni itt minálunk, de eszembe sem jut jegyet hajkurászni, nézem majd itv1-en :)
    hihi, ha nyomtatni kell, szívesen nyomtatok, és 1st classal másnap ott is van!! :) csak szólj :)

    VálaszTörlés
  2. :):) Na kíváncsi vagyok nálatok mi lesz az eredmény! a nyomtatáson jót kacagtam :)köszi, reméljük megjavulnak itt a nyomtatók...

    VálaszTörlés