2011. január 20., csütörtök

A sárkány és az unokák

Két filmet is sikerült mostanában megnézni, ez egészen nagy teljesítmény tőlünk. Az egyik egy régóta vágyott (gyermeki énem által természetesen):



Eleinte furcsállottam a sárkányábrázolást, de végül is aranyos volt. Kicsit túlságosan tanmese, a vikingek is túl izmosak voltak, és túl szakállasak, de szerethető volt az egész.

A másik pedig a:

Olyan jókat röhögünk ezen már az első rész óta, hiába, alig vártam, hogy megnézhessük. Nem csalódtam, talán egy picit erre a részre már elfáradtak, és bevetettek pár sablont, de sebaj. Ami még érdekel az a King's speech. De nem merem addig megnézni, míg picit utána nem nézek a történelem ezen időszakának - az már tiszta, hogy Her Majesty édesapjáról van szó (és most ezt nem nyomoztam le, csak emlékezetből írom, remélem nem tévedek hatalmasat). 
De most befejezem mert itt figyel mellettem az egres ízű joghurt - mindig tanul az ember, az egres az a gooseberry (fordíthatnám a két szót külön és akkor libabogyó lenne) - ráadásul "habjoghurt" formájában (nagyon finom egyébként). Fáradt vagyok azt hiszem, ha már ilyen dolgok jutnak az eszembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése