2011. január 16., vasárnap

Old McDonald had a farm...

Az előbb nagyon meglepődtem, mert az utcán végigment a tejeskocsi, vígan játszva az Old Mcdonaldot... Nagyon finomak itt az egyenesen a farmokról származó tejek, kicsi üvegben érkeznek, és éjszaka lerakják az ajtó elé. Szeretném majd én is, hogy így hozzák nekünk a tejet. A bolti sem rossz persze, de ennek tejszín van a tetején...
Nagyon belelkesedtem a National Trust-os tagságra, és gondoltam, na akkor majd a Stonehenge először. (persze még meg kell csinálni online a tagságot, de ez már csak apróság..) És szomoróan konstatáltam, hogy sokkal-sokkal nagyobb ez a sziget, mint gondoltam, és a Stonehenge sokkal messzebb van, mint sejtettem. Szóval az majd később. Itt a környéken is biztosan akad egy-pár dolog. Hegy, domb, kastély, ház, kert. 
Sőt! Ma elautókáztunk (én vagyok a nappali sofőr) egy csomó körforgalmon át az itteni Stanley parkba (bicikinézőbe, de azokat a gyors koránkelő angolok elvitték sajna), ami még esőben is nagyon szép volt. A tavat nem találtuk meg - ilyen nagy a park - de majd legközelebb, és gépet is fogok vinni, mert megint sikerült itthonhagyni.

2 megjegyzés:

  1. hosszúhétvégés, vagy hosszú-szabadnapos kirándulás a stonehenge-i (meg a környéke), szállást tudok ajánlani, csak szólj, mert rendet kell tenni a kisszobában :) :):) (ez nem vicc) (egyik része sem a hozzászólásnak) :)

    VálaszTörlés
  2. :) Köszönjük a felajánlást, azért ne siess vele, mert még a györkéreresztéssel vagyunk elfoglalva :) de ebben az évben szerintem nagyon jó lenne :):) elmenni a messzi délre :)

    VálaszTörlés