2011. január 13., csütörtök

ÚJabb élmények

(Miközben írni kezdek a férjem a most vásárolt karácsonyi! pudingot bontogatja - már megfőzte... - és igazán érdekes illata van. Már észleltük korábban, hogy van ilyen, de venni nem mertünk. Aztán most már olyan olcsó volt, hogy kénytelenek voltunk kipróbálni - meglepő, hogy jó íze van, én sokkal rosszabbra számítottam az angolok pudingjait ismerve...)
Ma már az önkiszolgáló kasszát is kipróbáltuk, egyszerű, és gyors volt, persze lehet a gyakorlottabbak még gyorsabbak. Tetszett. Az meg még jobban, hogy egy nagy adag Bulmerst, és Guinnesst is beszereztünk..
Blackpoolos képeslapokat is találtunk végre, útnak is indultak, - királynős bélyeggel természetesen, zöld -  kíváncsi vagyok mennyi ideig tart nekik az út.
Érdekes dolgokat találunk, tényleg, nem tudom meddig fog még ez tartani, hogy minden nap van valami újdonság. Nem unalmas, az biztos. Ja, és képek is vannak már, valahol a neten, csak még nem tudtam őket idelinkelni. Ha sikerül, látszani fog a link legalábbis.

2 megjegyzés:

  1. kíváncsi leszek a képeslapok utazási idejére? :)
    nekem néha pénteki feladással hétfőn, kedden már otthon vannak, de képzeld karácsony előtt (november 29-én) feladtam egy csomagot amerikai barátnőmnek és január 2-án érkezett meg! uuupsz. kicsit voltam csak szomorú :( eddig még ilyen hosszú utazást nem tapasztaltam sem csomagnál sem levélnél...majd írj róla, ha visszajeleztek a címzettek, hogy megkapták, jó!?

    VálaszTörlés
  2. :) oké, én is nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés