2011. január 7., péntek

Gasztrocsavar

Új dolgokat tanulok, és őrültségek jönnek elő belőlem. Mai vacsi: spenótos-cukkinimártásos - tejszínes - erőspistás - rizs, mustáros csirkemellel. Leírva kissé gusztustalan, látványra is az volt, de íze... szuper volt. Bocsánat attól, akinek elvettem az étvágyát, de muszáj volt leírnom. Ettől függetlenül Oreon, ecetes chipsen, mindenféle fura joghurton (rebarbarás) élünk, finom, igazi brit tejjel megspékelve. Oh, és a cheddart nem is említem. Még a mature-t nem mertünk megkóstolni, a mediumnál tartunk (mildal kezdtük, fő az óvatosság) és fantasztikusan finom. Főleg, ha szépen megvárjuk, hogy elérje a szobahőmérsékletet... (ritka jelenség). Rászoktunk az instant kávéra is - mivel nincs kávéfőzőnk egyelőre - és egészen finomak vannak. Nem is gondoltam. Jó kis ország ez. Ja, és a Twinings...
Ami otthon csak egy-egy gasztrohelyen kapható aranyáron (ismét elnézést) az itt simán egy font, bármilyen ízesítésben... hihetetlen. Vagy nem is hihetetlen, csak jó.

2 megjegyzés:

  1. marmite??? Meri vagy nem meri kategóriás :) én 2 évig nem mertem, de azóta a szombat-vasárnap reggelek elmaradhatatlan része pirítóssal és vajjal...

    VálaszTörlés
  2. Wow, azt meg kell kóstolnunk, bár elég bizarrnak hangzik...Majd beszámolok, ha sikerült venni :)

    VálaszTörlés