2010. január 13., szerda

Tűnődés

Sok minden aggaszt, és nem alszom teljesen jól. Forgolódva, nyugtalanul, és ez az egyik legrosszabb dolog szerintem. Amikor már valami annyira nyomaszt, hogy az álmaidban is megjelenik. Persze, sokszor próbálok figyelemelterelésként bármi mással foglalkozni, alapvetően nem lehet csak úgy könnyedén elhessegetni az árnyakat. Lennének terveim, amiket továbbra sem tudom elképzelni, hogy hogyan hajtok végre. Pszichológus létemre szívesen elmennék pszichológushoz, de sajna rajtam kívülálló dolgokban nem lehet csodát tenni.

A BKV-sztrájkot - most kövezzenek meg - egészen élvezem. Nem szoktam metrózni, tekintve, hogy gonosz ellenőrék mindig ott ácsorognak, nekem pedig nincs kedvem egy bérlet árával őket gazdagítani. szóval , most, hogy sztrájk van, metrózok. És élvezem - amíg lehet. Persze, ez sokaknak igen nagy gondot okoz, és persze, rossz, gonosz BKV, de azért ennek is van jó oldala.

Tegnap így jutottunk el az ötvösünkhöz, és egyelőre egy darabka papír bízonyítja, hogy készülődnek a gyűrűink. Ők készítik:

Affianced

Hű, ez az első igazi élő linkem, amit készítettem, azt hiszem megéri belemerülni a HTML-be. Ja, és a sok közül a miénk a Harmonyra hasonlít igazán. Nagyon izgatottan várom, milyen lesz. A mennyasszonyi ruhámat pedig vámolják egy ideje, és elkezdtem azon is aggódni, nagyon remélem, hogy eljut hozzám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése